Gäller från 2024-01-01

Med reservation för eventuella prisändringar och felskrivningar.

Vi hyr inte ut motorcyklar till privatbokade körprov.

Alla utbildningar och körlektioner ska vara betalda INNAN du genomför dem, du kan betala på plats med med de flesta bankkort eller swish. Vid din första körlektion tillkommer en anmälningsavgift. Du ansvarar själv för att hålla reda på hur många lektioner du kört samt betalat för. Oavsett vilket paket du väljer så finns det ingen uppkörningsgaranti.

Paket gäller endast vid förskottsbetalning för att erhålla den aktuella rabatten och gäller endast det som ingår i paketet.

Erlagda avgifter gäller i 1 år från försäljningsdatum. Efter 1 år från inköpsdagen är erlagda avgifter förbrukade och kunds konto nollas. Vid återbetalning av innestående elevsaldo tar vi 10% i avgift och vid återbetalning av inbetalade paket så korrigeras rabatten att avse körlektion för körlektion, rabatten på det som är outnyttjat ingår ej i summan på återbetalningen.

Inskrivningsavgift ny elev på 60 kr samt körlektion kväll/helg ingår ej i paketen, denna säsong har vi inga kväll och helglektioner.

Samtliga priser är inkl. moms angivna i kronor.

Bankgiro: 278-2506 som referens ange namn och personnummer                                            Swish: 123 624 37 29 som referens ange namn och personnummer

Presentkort är giltiga i 1 år.                                                                                                                                      STR: s praxis för reklamation gäller.

Gäller från 2024-01-01

Med reservation för eventuella prisändringar och felskrivningar.

Vi hyr inte ut motorcyklar till privatbokade körprov.

Samtliga priser är inkl. moms angivna i kronor.

Valid from 2024-01-01

With reservation for price changes and misspellings.

We do not provide motorcycle hire for privately booked tests at the Swedish Transport Administration.

All educations and driving lessons must be paid BEFORE you attending them, you can pay on the spot with most bank cards or swish. At your first driving lesson, a registration fee will be added.

You are responsible for keeping track of how many lessons you have taken and paid for.

Package deal discounts are only valid if prepaid and only apply to what is included in the package .

Fees apply 1 year from the date of purchase. After 1 years from the date of purchase, payments are considered invalid and your account at our agency will be reset to zero. When refunding positive account balances, a fee of 10% will be debited from the sum and when refunding package deals the discount is adjusted to apply the used individual driving lessons. Unused discounts are not included in refunds.

Subject to potential price adjustments.

Regardless of which package you choose, there is no guarantee of a driving test.

All prices are incl. VAT stated in SEK.

Swish: 123 624 37 29 add your social security number and name as a message in your transactions.

Bankgiro: 278-2506 add your social security number and name as a message in your transactions.

Gift cards are valid for 1 year

STR: s praxis for reclaims apply.

We do not have driving lessons in the evenings or weekends.

169 sek

Valid from 2024-01-01

With reservation for price changes and misspellings.

Subject to potential price adjustments.

All prices are incl. VAT stated in SEK.

Gift cards are valid for 1 year

STR: s praxis for reclaims apply.

We do not have driving lessons in the evenings or weekends.